Vil du vide mere om Display2go Aps?

Vi specialiserer os i smarte løsninger af kontorartikler til din arbejdsplads, både på kontoret og i hjemmet.

Lønmodtagere og selvstændige bruger mange timer på arbejdet. Fordi tendensen til at vores arbejdstid og arbejdsplads er fleksibel synes vi at arbejdspladsen skal være et rart at være der og at der ikke er forskel på om du sidder i et kontor på en arbejdsplads eller arbejder hjemmefra . For os er det et rart sted at være, hvis de ting du har brug for, giver dig en lettere arbejdsdag. Det må endda også godt se lidt pænt ud.

Da det er individuelt hvad du og din virksomhed har brug for er du velkommen til at kontakte os og høre om en løsning også selvom den ikke findes på hjemmesiden. Vi forsøger løbende at udvikle os i takt med at behovet for at arbejdspladsen ændrer sig.


Vores kompetencer er:

  • Vi er idérige omkring brugen af kontorartikler
  • Vi er service mindede
  • Vi taler engelsk, dansk, tysk og svensk
  • Vi har hurtig levering

Hvem er vores kontakt med øje for køb af produkterne?

  • Kontorforsyningskæder – Indkøbere
  • Facility management i små og mellemstore virksomheder
  • Indkøbscentraler – indkøbere
  • Private personer

Vores værdier er:

  • Engagement
  • Ansvarlighed
  • Rummelighed
  • Ærlighed